ZOETERMEER – In een poging om aan de milieu-eisen van de Europese Commissie te voldoen, gaat Duitsland strenger controleren op de aanwezigheid van een milieusticker. Ook worden de boetes verhoogd.
De boete voor het rijden binnen een milieuzone zonder dat je auto was voorzien van een passende milieusticker bedroeg € 40,=. Dit bedrag is nu verdubbeld naar € 80,=. Lees verder

