Nog twee zomers kunnen we tolvrij over de Duitse Autobahn rijden, daarna zullen we toch echt tol moeten gaan betalen. Dit maakte de Andreas Scheuer, Duitse minister van Transport en Infrastructuur, bekend op Twitter.
Er is hard gewerkt aan de invoering van deze tolheffing. Deze zou eigenlijk al dit jaar worden ingevoerd maar vorig jaar maart werd bekend dat er de nodige vertraging was. Lees verder





