Stichting De Buurtcamping organiseert de Thuisblijfvakantie, bedoeld voor de mensen die vanwege de coronapandemie niet op vakantie gaat.
De stichting beweert dat dit bijna de helft van Nederland is, wat ons onwaarschijnlijk lijkt, maar het initiatief juichen wij uiteraard wel van harte toe. Lees verder

