Staatsbosbeheer heeft besloten om alle Paalkampeerplaatsen per direct op te heffen. De paalkampeerplaatsen waren al eerder gesloten ivm het Corona-virus. In april moesten helaas alle paalkampeerplaatsen in West-Brabant al worden gesloten en opgeheven.
Dit vanwege vernielingen en het niet opvolgen van de huisregels en de regels van de noodverordening Covid-19. Aansluitend heeft Staatsbosbeheer nu dus besloten om álle paalkampeerplaatsen op te heffen. Lees verder

