Staatsbosbeheer heft alle Paalkampeerplaatsen op

Staatsbosbeheer heft alle Paalkampeerplaatsen op

Staatsbosbeheer heft alle Paalkampeerplaatsen op

Staatsbosbeheer heeft besloten om alle Paalkampeerplaatsen per direct op te heffen. De paalkampeerplaatsen waren al eerder gesloten ivm het Corona-virus. In april moesten helaas alle paalkampeerplaatsen in West-Brabant al worden gesloten en opgeheven.

Dit vanwege vernielingen en het niet opvolgen van de huisregels en de regels van de noodverordening Covid-19. Aansluitend heeft Staatsbosbeheer nu dus besloten om álle paalkampeerplaatsen op te heffen. Lees verder