Officieel mochten de campings de gemeenschappelijke sanitairgebouwen pas met ingang van 1 juli openen. Dit is nu, na aandringen van belangenorganisaties zoals HISWA-RECRON, vervroegd naar 15 juni.
HISWA-RECRON heeft dit vernomen van het Ministerie van EZK, vertelt directeur Geert Dijks. Hij is blij dat het gelukt is want de schade voor de campings is enorm. Lees verder

