Vorig jaar stelde Oostenrijk een ‘snelweg-gebod’ in voor toeristen. Zij mochten gedurende het hoogseizoen de snelweg op bepaalde trajecten en gedurende bepaalde dagen niet verlaten.
Dit om extreme drukte op bepaalde, bij de toeristen heel populaire binnenwegen, te voorkomen. Vanwege gebleken succes heeft de Oostenrijkse overheid dit ook voor dit jaar ingesteld. Lees verder



