Sinds vorig jaar was het voor Nederlanders verplicht om je kenteken online te registreren, als je Brussel wilde bezoeken. Die verplichting blijkt inmiddels te zijn vervallen.
De registratie van het kenteken was noodzakelijk, omdat de Belgische autoriteiten op die manier konden controleren aan welke milieu-eisen het voertuig voldoet. Lees verder

