In mijn vorige column hebt u kunnen lezen dat we dit voorjaar Noord-Spanje en Portugal hebben bezocht. Uiteraard stond daarbij ook een bezoek aan Lissabon op het programma. We overnachtten op camping Lisboa in die stad.
Op de dag van aankomst stonden we om half twaalf al voor de poort. De inschrijving van nieuwe gasten was al begonnen, maar (helaas) niet al te snel, wij waren pas een half uur later op onze toegewezen plek. Op zich een mooie camping, maar wel echt een stadscamping. Het geraas van de A5 is niet van de lucht.

