ZOETERMEER – Camperaars die met een Ford Transit 2,2 TDCi uit de bouwjaren 2004 t/m 2011 rond rijden, hebben er ongetwijfeld al over gehoord. Er schijnt iets niet helemaal in orde te zijn met de software van het motormanagement waardoor de motor vast kan lopen.
Gedupeerde Transit bezitters voeren hier al enkele jaren een verhitte discussie met Ford over, tot dusver zonder bevredigend resultaat. Daar lijkt nu verandering in te komen. Lees verder

