De Waard Winterbeleving

De Waard Winterbeleving

De Waard Winterbeleving 2016 vindt plaats in Borger

BORGER – Er is nog geen enkele sprake van daadwerkelijk winterweer maar dat is voor fervente kampeerders hooguit reden om ook nu nog te gaan kamperen. 

Ook een groot aantal leden van het De Waard forum zijn niet bang voor de kou. Zij organiseren namelijk alweer voor de vierde keer de ‘De Waard Winterbeleving’. Dat betekent: samen winterkamperen in een De Waard tent. Lees verder