Op onze reis door Spanje en Portugal, dit voorjaar, zouden we langs de Spaanse Noordkust naar Santiago de Compostella rijden.
Omdat de weersvooruitzichten in Bilbao redelijk slecht waren, reden we echter eerst in zuidelijke richting. Dat betekende dat we de tocht eindigden in het noorden van Spanje. En dat is een mooie ervaring geworden.

