Volgens het laatste officiële nieuws mogen de campings – en veel soortgelijke accommodatievormen – de gemeenschappelijke sanitairgebouwen pas per 1 juli openen. Maar veel grenzen gaan al op 15 juni open, en dan zijn er in ons land ook weer buitenlandse toeristen welkom.
Dan zou het veel logischer zijn om de sanitairgebouwen niet pas op 1 juli maar al op 15 juni te openen. Volgens de NOS, die zich beroept op de bekende “Haagse bronnen” wordt dat momenteel serieus overwogen. Lees verder



